Rețete super-alimente anti-îmbătrânire

30 de alimente anti-îmbătrânire pentru femei care vă vor face să vă simțiți tineri - Noiembrie 2021

reînnoirea hainelor de dans anti aging revolution

Pe langă factorii externi care ne fac rău organismului se adună şi stresul zilnic al vieţii cotidiene. Toate aceste lucruri afectează în mod neplacut organismul. Duc la o îmbătrânire prematură a organelor şi, mai ales, a pielii. Aşa că trebuie să acorzi mai multă importanţă alimentaţiei tale. Îţi prezentăm 17 alimente anti-îmbătrânire care îţi fac pielea să strălucească: Alimente anti-îmbătrânire 1. Peştele gras Peştii cu conţinut ridicat de acizi graşi omega-3 sunt buni pentru o piele strălucitoare.

Menţin pielea suplă, hidratată şi reduc inflamaţiile. Sunt o sursă bună de vitamina E antioxidantă şi zinc reduce acneea şi iritaţiile.

produs pentru față anti-îmbătrânire

Peste gras: somon, macrou, hering, sardine, ton. Nuci şi seminţe Bogate în omega-3 şi vitamina E. Conţin vitamine şi minerale importante ca seleniu şi vitamina C. Previn dermatita şi conferă elasticitate. Avocado Are grăsimi sănătoase. Ajută la elasticitatea pielii şi o protejează de razele soarelui. Contine un fitochimic unic care se crede că stimulează producţia de colagen.

Recomandat

Ceaiul verde Este plin de polifenoli şi catechine - antioxidanţi care vă protejează pielea împotriva daunelor provocate de soare deşi ar trebui să utilizaţi în continuare protecţie Rețete super-alimente anti-îmbătrânire şi reduce roşeaţa pielii prin combaterea inflamaţiei.

Iaurt şi kefir Sunt pline de probiotice vii care vă ajută pielea să pară tânără, reducând roşeaţa, iritarea şi acneea. Bacteriile prietenoase luptă împotriva inflamaţiei în intestin, care este cauza multor probleme de piele. Puteţi aplica iaurt local pentru rețete super-alimente anti-îmbătrânire vă întineri pielea.

Acidul lactic din iaurt are proprietăţi anti-îmbătrânire şi exfoliere. Vor reduce liniile fine şi vă vor face pielea să străluciască sănătos. Mierea Mierea este un antibacterian, antioxidant şi umectant natural, deci nu e de mirare că este atât de benefică pentru piele. Se utilizează în măştile rețete super-alimente anti-îmbătrânire faţă şi se aplică local pentru a reduce inflamaţia, a trata acneea şi a hidrata pielea uscată.

E ideal să mâncaţi miere în loc de dulciuri. Afinele Cele mai multe fructe de pădure sunt excelente pentru piele. Dar afinele rețete super-alimente anti-îmbătrânire deosebit de bune. Sunt o sursă bogată de antioxidanţi care ajută pielea să lupte împotriva daunelor provocate de radicalii liberi şi să o repare din interior. Antocianinele găsite în afine stabilizează colagenul, făcând pielea să rămână tânără şi sănătosă mai mult timp.

Video: 21 De Alimente Anti-îmbătrânire Pentru A Arăta Mai Tinere

Portocalele Există 2 motive pentru care portocalele sunt bune pentru pielea ta: sunt pline cu vitamina C şi cu apă. Apa hidratează pielea din interior şi previne ruperea, iar vitamina C, în timp ce rețete super-alimente anti-îmbătrânire un antioxidant, joaca un rol nuglow anti-imbatranire în producţia de colagen.

Colagenul vă menţine pielea suplă şi fermă, împiedicându-o să se lase sau să facă riduri. Rodia La fel ca şi portocalele, acest fruct este bogat în vitamina C. În plus, rodiile conţin acid elagic şi punicalagin.

Punicalagin se crede că măreşte capacitatea organismului de a păstra colagenul, iar acidul ellagic luptă împotriva daunelor provocate de radicalii liberi şi încetineşte distrugerea colagenului. Roşiile Sunt o altă sursă bună de vitamina C şi conţin carotenoide majore cum ar fi licopenul, luteina, alfa-carotenul şi beta-carotenul. Carotenoizii antioxidanţi rețete super-alimente anti-îmbătrânire pielea împotriva daunelor provocate de soare şi previn ridurile.

Sunt şi antiinflamatoare. E mai bine să le gătiţi folosind o grăsime sănătoasă ca uleiul de măsline. Spanac şi kale Legumele verzi cu frunze, cum ar fi spanacul şi kale, sunt pline de vitamine pe care pielea le iubeşte, inclusiv vitaminele A, C şi E. Vitamina A controlează producţia de sebum, vitamina C stimulează colagenul, iar vitamina E protejează împotriva daunelor oxidative.

Împreună ajută pielea să rămână hidratată, proaspătă, fără riduri şi fără pete. Atât spanacul, cât şi kale sunt antiinflamatoare, combatând inflamaţiile în intestin şi pe piele. Ardeiul gras Ardeiul roşu şi galben conţine cele mai multe vitamine C. Sunt bogaţi în vitaminele B6 şi B9, precum şi carotenoide.

Alte carti de la editura LIVINGSTONE

B6 este cunoscut pentru prevenirea sau combaterea unor afecţiuni ale pielii cum ar fi dermatită, eczemă şi acnee hormonală, iar folatul îmbunătăţeşte fermitatea pielii. Puteţi obţine substanţe nutritive din ardei graşi de toate culorile, nu doar roşii şi galbeni. Dar cei roşii şi galbeni conţin mult mai multe substante nutritive. Alimente fermentate Iaurtul şi kefirul nu sunt singurele alimente fermentate care sunt bune pentru pielea şi sănătatea ta.

Toate alimentele fermentate conţin probiotice care protejează, echilibrează bacteriile rele din intestin, calmează inflamaţia care ar apărea pe piele, previn şi ridurile şi vă oferă un ten strălucitor prin optimizarea absorbţiei nutrienţilor din tot ce mananci.

Ele conţin şi acid lactic anti-îmbătrânire. Turmeric Acest condiment a câştigat reputaţia unui super-aliment şi datorită unui motiv bun.

mario badescu recenzii anti imbatranire

Este antiinflamator, ajută la vindecarea acneei şi calmează roşeaţa, previne leziunea oxidantă a pielii, repară daunele provocate de soare şi chiar previne cancerul de piele. Cacao crudă Conţine resveratrol, un antioxidant foarte puternic.

Opreşte îmbătrânirea în 20 de zile consumând aceste 5 alimente obişnuite - Eu stiu TV

Protejează şi repară pielea afectată de soare, prevenind semnele de îmbătrânire prematură. Cacao e una dintre cele mai mari surse de magneziu din alimente. E un mineral calmant care ajută la reducerea iritaţiilor pielii. Cacaoa care este cacao prăjită şi ciocolata neagră care este făcută cu cacao au de asemenea resveratrol, dar nu la fel de mult, deci este mai bine să consumaţi cacaoa brută prin adăugarea în smântână sau iaurt.

Fulgi de ovăz Ovăzul este plin de mangan, un mineral care nu este asociat frecvent cu sănătatea pielii. Manganul ajută organismul să absoarbă vitamine şi minerale esenţiale pielii, cum ar fi colina, biotina şi vitamina C. Împreună vă ajută să păstraţi elasticitatea pielii şi să luptaţi împotriva daunelor provocate de radicalii liberi.

Acestea sunt cele mai bune 6 alimente anti-îmbătrânire, potrivit experților

Ovăzul conţine zinc care vindecă pielea şi seleniu antioxidant. Ulei de măsline Conţine acizi graşi omega-3 şi polifenoli. După cum am zis mai sus, omegaurile vă menţin pielea suplă şi hidratată, în timp ce polifenolii protejează de daunele oxidante şi luptă împotriva inflamaţiei.

  1. Deși este adevărat că nu va exista un singur aliment șterge liniile de râs sau să te facă să te simți din nou 22, o dietă sănătoasă plin de alimente anti-îmbătrânire poate spori calitatea pielii, îmbunătăți imunitatea și multe altele.
  2. Acest produs se afla pe stoc si poate fi plasat la curier in 1 zi lucratoare.
  3. Crema antirid 45 ani
  4. Ingrediente Populare Acestea sunt cele mai bune șapte alimente pentru anti-îmbătrânire sau cele mai bune alimente pe care să le consumați pentru a combate semnele îmbătrânirii premature, potrivit Wendy Bazilian, DrPH, MA, RDN.
  5. Pagina principala Tot ce trebuie să știți despre super-alimente Cu o valoare nutrițională excepțională, super-alimentele sunt aliați naturali pentru sănătate.
  6. Cu toate acestea, trecem cu vederea peste ceea ce este cu adevărat important: faptul că ceea ce mâncăm are impact direct asupra felului în care arătăm.

Sursa: brightside.

Asevedeași